۸ پاسخ

عزیزم حتما باید آزمایش ذخیره تخمدان بدی و سونوی فولیکول انجام بدی

ذخیره تخمدان با افزایش سن کم میشه عزیزم

مونده ب اینکه تخمدانات در چ وضعی باشن

برو دکتر عزیزم روز سوم پریودی سونو انجام میده بعد اگه نیاز باشه برات دارو و امپول تقویت تخمک تجویز میکنه

منکه ۲۰ سالمه با اینکه لاغر هستم فولیکول بالغ و خوبی ندارم با اینکه حتی تنبلی تخمدان هم ندارم ولی بدون دارو هم باردار نمیشم
شما حتما برو دکتر دارو تقویت تخمدان بگیر
پودر اینو فولیک هم خیلی عالیه
انشالله که بزودی باردار میشی گلم 😘

۴۰سال دکتر میگه یه ماه درمیون تخمک آزاد میکنی تقریبن

فک کنم باید داروی تقویت تخمک بخوری

منظورم همون تخمک هامه... 😁

سوال های مرتبط