۵ پاسخ

ن بخور چ سوالیه میپرسی همه چیزوبخورید بابا دیه بچه بدنیااومددیه کسی باخوردن نمرد

فک کنم برا شیرت که بچه میخوره بد باشه

من یبوست نشدم و خوردم
البته خالی خوردم بدون نون
نون شاید یبوست بیاره
دیدی یبوست شدی شربت ملین بخور
من بخاطر سوزش بخیه هام شیاف میزارم اونم کمک کرده یبوست نشدم

سنگینه دل درد میاره برا بچه خودتم یبوست و بخیه هات

ن نخور یبوست میاره وحشتناک الانک بخیه اینام داری

سوال های مرتبط

مامان بهار مامان بهار ۲ ماهگی
مامان ســــیدامیررضا مامان ســــیدامیررضا ۱۴ ماهگی