سلام خانمامن میتونم ماهی بخورم مشکلی نداره؟

۵ پاسخ

اره بخور ، یکی میگه ماهی گرمه یکی میگه سرده
ولی تو بخور امگا ۳ برات خوبه ، شیرتو مقوی و زیاد میکنه

ماهی عالیه شیرتم زیاد میکنه

ماهی ک گرمه

بعد از چهل روز بخور ماهی سرده فعلا نخوری بهتره ولی بعد چهله بخور شیرتم زیاد می‌کنه اگه شیر خودتو میدی

نه چه مشکلی؟؟؟ ماهی امگا۳ داره و مفیده

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۶ ماهگی
مامان لیان کوچلو🩷 مامان لیان کوچلو🩷 ۴ ماهگی
مامان المیرا مامان المیرا ۲ ماهگی