۵ پاسخ

خب برو دکتر بکش زیادم که بمونن خوب نیست

مال من بیرونیا افتادن داخلیا هم هرکاری میکنم دیده نمیشه

خدایی نکرده عفونت و خون ریزی شدید میگیری🤦🏻‍♀️

یعنی هنوز بیرونیا‌نریختن؟

آره عزیزم

سوال های مرتبط