تایپیک قبلی منو ببین من درست کردم بااسفناج و رب انار و آلو خیلی خوشمزه شد
الومسما. پیازوتفت بده الوهم به پیاز تفت خورده اضافه کن یکم ادویه بزن بهش رب بزن یکمم شکر بزن ملس بشع آب بریزروش مرغتم ابپزشده سرخ کردی بریز تو خورشت جا بی افته چندتا دونه زرشکم بپاش توخورشتت خوشمزه میشه
من مرغمو ابپزمیکنم بعد قشنگ سرخش میکنم بعد ی پیاز حالاخلالی نگینی هرمدل دوست داری سرخ کنم رنگش عوض شد ۳حبه سیر رنده شده بهش اضافه کن و گوجه پوره شده بهش بزن قشنگ تفت بخوره بعد ربش بزن ی قاشق یکم نمک فلفل زردچوبه پاپریکا ادویه کاری بزن خیلی کم از هرکدوم بعد تفت خورد یکم ی لیوان آب بریز مرغتم بذار توش درشو بذار تا جابی افته ۲قاشق آب نارنجم یا اب لیمو تازه بزن بهش خیلی عطر سیر این مدب مرغو خوش طعم میکنه کنارشم سیب زمینی کشمش زرشک زعفرون با پلو قاطی کن بده رو برنجت خوشمزه میشه
من سرخ میکنم ادویه میزنم آب میریزم برای ترمیم آب نارنج میزنم رنگش زرده چون دختر گلی اگ رب بزنم نمیخوره
مسما یعنی خورشت؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.