۶ پاسخ

وقتی ک دسشویی ۲ میکنه یا کرم اون لا میمونه تمیز میکنم همیشه نه میترسم

من با پنبه خیس تمیز میکنم نمیتونم بشورم اخه میترسم بازش کنم دست بکشم با پنبه راحت تره ولی هردفه تمیز میکنم چون پر پی پی میشه

نه میترسم بیشتر میشورمش

اگه کرم مونده باشه اره
چون بود میگیره
با پنبه خیس خیلی یواش تمیز میکنم
ولی خودش خیلی بدش میاد

اره عزیزم ، هر بار که میشورمش تمیز میکنم

گاهی وقتا اگه کثیف باشه خیلی کوچولو هست اونجاست آدم می‌ترسه

سوال های مرتبط