۱۳ پاسخ

من هربار که عوضش‌میکنم حتما میشورمش روزی دوبار هم پماد میزنم

ببین هر دفعه که پوشک عوض میکنی یا در طول روز یکی دوبار حتی اگ جیش ساده باشه سعی کن با پنبه و اب ولرم تمیزش کنی و با دستمال خوب خشک کنی بعد پوشک کنی اونوقت دیگه بچت زیاد نمیسوزه بعد فقط یه کوچولو هر از گاهی کرم سوختگی بزن
اینا تجربه منه
زود به زود تعویضش کن چون هوا گرمه حتی اگه کم جیش کرده باشه

پودر میزنم

یه روز در میون سیوند کرم میزنم هرروز پودر بچه میزنم

هر موقع که پوشک شو عوض میکنم پماد ان ان میزنم

من والاااااا وسط جلو رو دکتر گفت پماد آد بزنم چسبیده بود بهم همیشه نمیزنم ولی دو بار تو ۲۴ساعت میزنم پماد جلوگیری از سوختکی میزنم باسنشو کالاندولا میزنم یا گاهی جای اینا پماد حاوی اوسرین چون پوستش خشکه میزنم گاهیم هیچی نمیزنم

کالاندولا میزنم

پوست دخترا حساس تره من واسه دخترام وازلین مخصوص کودک میزدم هم نمیسوختن هم اینکه راحت تر تمیز میشه پوستشون ،الان واسه پسرمم میزنم

من هر بار پماد آردن میزنم هوا گرمه میترسم بسوزه
در طول روز شاید یکی دوبار که عوض میکنم نزنم فقط

من هربار وازلین ک می زنم.

من کالاندولا میزنم
یا هروز یا یک روز درمیون..

هرسری پودر میزنم

تا چندهفته پیش مرتب پماد و پودر میژدم ولی الان دیگ نمیزنم خداروشکر سوختگی نداره

سوال های مرتبط