پوشک تب بچه نینی اسهال یبوست

تصویر
۵ پاسخ

درصد کافین قهوه ای که خوردی زیاد بود بدنت بهش عادت نداشته باعث استرس و تپش قلب میشه

توقهوه قرص میریزن

زیادش خوب نیست عزیزم بهت نمیسازه حتما

من یسری از بیرون قهوه گرفتم همینجور شدم اصلا دیگه از اونجا نگرفتم شوهرم گفت قرص میریزه تو قهوش اگه از بیرون میگیری از جای دیگه بگیر

تپش قلب میگیری رقیق تر بخور

سوال های مرتبط

مامان حسین کوچولو مامان حسین کوچولو ۴ سالگی
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۴ سالگی