ای خواهر فقط بسوز و بساز تا بزایی همه همینیم 😢😢
مرتب ضدآفتاب بزن حتی تو خونه
من اونجام خیلی تیره شده
ضدآفتاب بزن
من که پر جوش شده بود الان رفته همشون
من زنگ پوستم تیره شده
برای منم پر لک شده
زیر چشام و دماغم 🥴
هیچی خودش میره بعد زایمان
من فقط روشو با وازلین بچه چرب میکنم چون روش خشک میشه
منمممممم 😫 بارداری اولم صورتم لک نشد ولی دومی شد
الان ک نمیشع لایه بردار یا ضد لک استفاده کرد فعلا باید تحمل کنیم
الان فقط ضد افتاب بزن که موندگار نشه بعد از بارداری میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.