۵ پاسخ

برو عزیزم من دردم اندازه تو نبود ی درد کمی داشتم از تو پهلوم میزد تو کمرم میگرفت ول میکرد رفتم بیمارستان معاینه کردن ۱۰ سانت باز بودم بچم بریچ بود میگفتن زور نزن ک بچه میاد پایین خفه میشه توام فورا برو بیمارستان

سزارینی هستم بریچه نمیدونم‌چیکار کنم
تاریخ زایمانم یکهفتع دیگه

برو حتما

نبابا نرو بیمارستان اینقد الکی انگولکت میکنن
وقتی درد پریودی نزدیک بهم داشتی و انقباض درد زایمانه

اگر دردت زیاده برو ضرر نداره

سوال های مرتبط