خانومایی که ۱۴۰۵ زایمان کردن 😂بهتون دو میلیونو دادن یانه؟

۱۷ پاسخ

یعنی نمیدونی فروردین خودش یه ساله هنوز سر برج نشده🤣

من انقدر دوست دارم بزام این ۲تومنو بگیرم اخه ۶۵۰ نمیدادن بهم میگفتن دهکت بالاس جالب این بود هیچی ام بناممون نیست هیچیم نداریم

تو گوگل گفت از فروردین میده

از اردیبهشت میدن

اگه اردیبهشت میدن من فروردین نزام😅😅

منم شنیدم بعد ده کارت یارانه میاد چطوریه برایی منم سؤال شده

کجا ثبت نام کنمممممم😂آقا من عقب نمونم

من دیدم نوشته بود از اول اردیبهشت میدن

از اول اردیبهشت
سر یه ماهگی بچه میدن

برا ثبت نام چه مدارکی میخواد

از اردیبهشت فک کنم میدن

خالم ۱۴۰۴ گفت میده بهم هر ماه دوتومن کارت یارانشون

من هنوز زایمان نکردم حالا معلوم نیس حرفشون راست باشه بدن یا ن ولی اگه بدن فک کنم سر برج بدن

۶۵۰ میدادن قبل عید اونم ندادم کو‌پول

باید،ثبت نام کنید

👀

سوال منم هست والا

سوال های مرتبط

مامان شایلین ماهلین🌙 مامان شایلین ماهلین🌙 هفته چهلم بارداری