یعنی نمیدونی فروردین خودش یه ساله هنوز سر برج نشده🤣
من انقدر دوست دارم بزام این ۲تومنو بگیرم اخه ۶۵۰ نمیدادن بهم میگفتن دهکت بالاس جالب این بود هیچی ام بناممون نیست هیچیم نداریم
تو گوگل گفت از فروردین میده
از اردیبهشت میدن
اگه اردیبهشت میدن من فروردین نزام😅😅
منم شنیدم بعد ده کارت یارانه میاد چطوریه برایی منم سؤال شده
کجا ثبت نام کنمممممم😂آقا من عقب نمونم
من دیدم نوشته بود از اول اردیبهشت میدن
از اول اردیبهشت
سر یه ماهگی بچه میدن
برا ثبت نام چه مدارکی میخواد
از اردیبهشت فک کنم میدن
خالم ۱۴۰۴ گفت میده بهم هر ماه دوتومن کارت یارانشون
من هنوز زایمان نکردم حالا معلوم نیس حرفشون راست باشه بدن یا ن ولی اگه بدن فک کنم سر برج بدن
۶۵۰ میدادن قبل عید اونم ندادم کوپول
باید،ثبت نام کنید
👀
سوال منم هست والا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.