۸ پاسخ

یه قرص داره از داروخانه میگیری میخوری خشک میشه شیر دیگه اذیت نمیشی
درد داری کمپرس گرم کن یا بدوش بریز بره

من چون تدریجی گرفتم اصلا اصلا گوش شیطون کرد مشکلی به وجود واسم نیومد

بدوش تا سبک بشه هر روز کمی بدوش

من الان یه هفته س گرفتم نه خشک شدن نه سفت شدن نه درد میکنن😑😑😑

زیر سبز بخر بریز تو دوتا کیسه بزار نوک سینه هات 0ند روز مرتب بزار زود خشک میشه سوتین هم مرتب بپوش

من ۱۸ماهگی گرفتمش. منم خیلی سینه هام درد داشتن.این دردو همه دارن بهشون دست نزن. ندوششون سه چهار روزه خوب میشن

من بعد ۴ ماه خشک نشده
یکیش درد داره اگه بهش دستم بخوره

من چهار ماهه گرفتم هنوز خشک نشده دیگ نزدیک پنج ماهه ولی خشک نشده درد هم نکرد زیاد تو حموم زیر آب ولرم ماشاژ میدادم ولی ب هیچ عنوان شیرتو ندوشی حتی اگه درد داشتی
از داروخونه قرص بگیر خشک میشه ولی اصلا ندوشییییی

سوال های مرتبط