۱۰ پاسخ

عن کشا خوب ب هممون بدیم بچه های 1404خاره تو چشتون

بخاطر ۱۰ روز زودتر دنیا اومدنش تعلق نمیگیره 😑

نمیدن به ما یعنی🥲😂😂چ خوشحال بودم

یه طرح یسنا میدادن اونم قطع کردن

والا ب من پیام اومده بود ب همه مادران تعلق میگیره 😂

اره دقیقا 😂

والا اگه میدن به همه بدن دیگه🙄

بچه های ما پشم😒 سرشونو بخوره اون پول

میان یه کار کنن انقد منت میزارن

چه بد🫠💔

سوال های مرتبط