تو پیام نوشته از اول فروردین 405 شارژ میشه برای مادرا نگفته متولد 405 که فک کنم برا همه هست زیر دوسال ها اگ اشتباه نکنم شایدم زیر 5 سال ولی برای همس
نامردیه که به ما ندن
فقط اونای که 405 بدنیا میان
صدکای چندتاچندمیدن؟
میگم برای من پیام اومده که از۴۰۵برام۲ملیون واریز میشه پس به همه میدن
نه تمام مادرانی که بچه هاشون 405 به دنیا میاد
پول دوتا پوشک
کلا کجا این کارتومیدن
نوشته به تمام مادران
خداکنه ک بگیره چون گفته به همه مادرا
نگفته اونایی که ۱۴۰۵ به بعد زایمان
ابهام زیاد هست اول گفتن ۱۴۰۵ الان نوشتن تمام مادران معلوم نیست بدن ب ما یانه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.