۱۱ پاسخ

تو پیام نوشته از اول فروردین 405 شارژ میشه برای مادرا نگفته متولد 405 که فک کنم برا همه هست زیر دوسال ها اگ اشتباه نکنم شایدم زیر 5 سال ولی برای همس

نامردیه که به ما ندن

فقط اونای که 405 بدنیا میان

صدکای چندتاچندمیدن؟

میگم برای من پیام اومده که از۴۰۵برام۲ملیون واریز میشه پس به همه میدن

نه تمام مادرانی که بچه هاشون 405 به دنیا میاد

پول دوتا پوشک

کلا کجا این کارتومیدن

نوشته به تمام مادران

خداکنه ک بگیره چون گفته به همه مادرا
نگفته اونایی که ۱۴۰۵ به بعد زایمان

ابهام زیاد هست اول گفتن ۱۴۰۵ الان نوشتن تمام مادران معلوم نیست بدن ب ما یانه

سوال های مرتبط