قبلا گفته بودن نوزادای ۴۰۵ الان به همه مادرا تعلق میگیره
الان ب ماها هم تعلق میگیره یا ن
فکر کنم نوشته همه ی مادران ایرانی یعنی به همه میدن
خدا کنه به ما هم بدن حداقل پوشاک یا شیر خشک میشه
از صدک چندتا چند تعلق میگیره؟؟
نه عزیزم به تمام مادرانی که بچه زیر دوسال دارن از 405شروع میشه ماهانه دو میلیون میدن
گفته به همه مادران تعلق میگیره
از فروردین هم پرداخت میکنن
یعنی شامل ما هم میشه دیگه
پیام ک نوشته زیر دوسال ب مام میدن
نه اونایی ک متولد ۴۰۵هستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.