۹ پاسخ

قبلا گفته بودن نوزادای ۴۰۵ الان به همه مادرا تعلق میگیره

الان ب ماها هم تعلق میگیره یا ن

فکر کنم نوشته همه ی مادران ایرانی یعنی به همه میدن

خدا کنه به ما هم بدن حداقل پوشاک یا شیر خشک میشه

از صدک چندتا چند تعلق میگیره؟؟

نه عزیزم به تمام مادرانی که بچه زیر دوسال دارن از 405شروع میشه ماهانه دو میلیون میدن

گفته به همه مادران تعلق میگیره
از فروردین هم پرداخت میکنن
یعنی شامل ما هم میشه دیگه

پیام ک نوشته زیر دوسال ب مام میدن

نه اونایی ک متولد ۴۰۵هستن

سوال های مرتبط

مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 مامان 𝐻𝒶𝓀𝒶𝓃👣🩵 ۱۶ ماهگی