۱۲ پاسخ

برا من پیام نیومده چرا

ابجی ها میای داخل گپم روبیکا
@delana1237

بیاین صبر کنیم کلا ده دوازده روز مونده
بلاخره میفهمیم به ماهم میدن یا ن مایی که ۴۰۴ زایمان کردیم پشم بودیم😂

🔴مادران نوزادانی که از اول فروردین ۱۴۰۵ متولد می‌شوند کارت امید می‌گیرند

🔹معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت رفاه: کارت امید مادر از ابتدای سال جدید (از اول فروردین ۱۴۰۵) به تمام مادران ایرانی که فرزند خود را در ایران به دنیا می آورند و شناسنامه ایرانی دارند اعطا می‌شود.

🔹در این طرح، به ازای هر کودک، ماهانه اعتباری به مبلغ ۲ میلیون تومان تا پایان ۲ سالگی کودک در بستر کالابرگ الکترونیکی به حساب متصل به کدملی مادران مشمول، برای خرید سبد غذایی رایگان، پوشک و شیرخشک اختصاص می یابد.

✅کانال اخبار 20:20👇
http://eitaa.com/joinchat/1684144128C592f3e217d

به احتمال زیاد همه

انگار. همهه

من تو رکنا دیدم نوشته اونایی ک ۴۰۵ دنیا میان

طرح یسنا چطوریه اونم ربطی ب یارانه داره یان

تو پیام برای من اومده برای تمامی مادران تا دوسالگی نوزاد شارژ میشود

ربطی ب یارانه داره یان
مثلا کسایی ک یارانه میگیرن یا همه
چون یارانه ما حذف شده

قبلا‌ که اعلام کرده بودن اونایی که ۴۰۵ هستن به بعد دیگه نمیدونیم الان تغییر دادن یا نه

پیام اومده که به تمام مادران دیگه نمیدونم واسه تاریخ ۴۰۵باسه فقط یا نه ولی فک کنم واسه همه باشه چون گفته تمام مادران

سوال های مرتبط