۶ پاسخ

کارت امید مادر فقط ب کسایی ک ۴۰۵ زایمان کنن تعلق میگیره چون فقط اونا مادرن و بچه هاشون زید ۲سال ماهایی ک ۴۰۴ زایمان کردیم بچه هامون ۳ساله دنیا اومدن ک بهشون تعلق نمیگیره
خاک توسرشون با این طرحاشون احمقا

خیر،تنها به مادرانی که فرزندشان ازفروردین۴۰۵ به بعد به دنیا می آید تعلق میگیرد

این سوال منم هست تاحالا کسی گرفته چطور باید ثبت‌نام کرد

حالا کسیم گرفته؟

به همه یا اونایی امسال بچه هاشون به دنیا اومده

به بچه هایی که از فروردین به دنیا اومدم

سوال های مرتبط