۴ پاسخ

◾️#اطلاع_رسانی|«کارت امیدِ مادر» از ابتدای سال جاری برای تمامی مادران ایرانی فعال شد:

🔻وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی:«کارت امیدِ مادر» از ابتدای فروردین برای همه مادران ایرانی فعال شده است و بنا بر این است که ماهیانه ۲.۰۰۰.۰۰۰ میلیون تومان به ازای هر کودک تا پایان دو سالگی به حساب متصل به کد ملی مادر واریز می‌شود،این اعتبار برای تهیه سبد غذایی، پوشک و شیرخشک قابل استفاده است.

خدمات رفاهی|کارکنان
🆔 @refahi_maishati

فک نکنم تو این وضیعت بدن جون طرح یسنا نریختن این ماه

فقط به بچه های ۴۰۵ میدن

به همه میدن ؟؟

سوال های مرتبط