اره والا برا اونایی که اسفندی هستن خیلی نامردی هست در حقشون🤕
گفتن از ۱فروردین🙄
قراره ۱۵ شارژ بشه
بنظرم باید ب همه زیر ۲ ساله ها میدادن تا ۲سالگی
آره ریختن به کارت مادر باید برداشت کنی
دقیقا دختر من ۲۹ اسفند ساعت ۱.۳۷ بدنیا اومد و تعلق نگرفت😑
دقیقا منم دخترم 27اسفنده انگارمن نزاییدم😂😂
دقیقا درسته۲تومن چیزی نمیشه ولی بازبی عدالتی هست
😂😂😂بقیه مادرا نزاییدن فقط ۱۴۰۵ یا زاییدن
فعلا که به هیچکی تعلق نگرفته
مگه الان ریختن؟
الان ریختن هم یا نه الکیه؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.