۱۰ پاسخ

اره والا برا اونایی که اسفندی هستن خیلی نامردی هست در حقشون🤕

گفتن از ۱فروردین🙄
قراره ۱۵ شارژ بشه
بنظرم باید ب همه زیر ۲ ساله ها میدادن تا ۲سالگی

آره ریختن به کارت مادر باید برداشت کنی

دقیقا دختر من ۲۹ اسفند ساعت ۱.۳۷ بدنیا اومد و تعلق نگرفت😑

دقیقا منم دخترم 27اسفنده انگارمن نزاییدم😂😂

دقیقا درسته۲تومن چیزی نمیشه ولی بازبی عدالتی هست

😂😂😂بقیه مادرا نزاییدن فقط ۱۴۰۵ یا زاییدن

فعلا که به هیچکی تعلق نگرفته

مگه الان ریختن؟

الان ریختن هم یا نه الکیه؟

سوال های مرتبط