برای مانمیشه
قرار از اردیبهشت بدن
میگن از اردیبهشت میدن دیگ
من امروز بهداشت بودم گفتن به ماهم میدن کلا به بچه های زیر۲سال میدن مثل اینک باید کافی نت ثبت نام کنیم
سوال منم هست من ۹فروردین زایمان کردم فعلا ندادن از کجا بگیرم کسی میدونه
ما حساب نیستیم کسایی ک از بعد عید زایمان کردم میفرستنشون بانک بهشون کارت امید میدن
عزیزم بما نمیدن
فعلا یک حرفی زدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.