۱۵ پاسخ

گوه بچه های متولد ۴۰۴تو سر مسئولینی که این قانون رو گذاشتن

ر....ن سر در اتاق فکرشون و طرح هاشون

کاشکی کسی که این فکر رو کرده میگفت به تمام بچه‌های زیر سال تعلق بگیره نه فقط متولدین ۴۰۵..اینجوری عدالت بهتر بود

نه یچه های ما خود به خود یهویی بزرگ میشن به جیزی هم نیاز ندارن😂😂خیلی بی عدالتی اینجوری

خداییش ادم حرصش میگیره مگه میشه اینطوریی اخه اگه میخواستن بدن به همه میدادن اگرم نه که کلا نمیدادن به هیچکی دیگه مثلا منی که 21 اسفند زایمان کردم فرقم چیه باهاشون💔

واس ما خارررررررر داشته جانم

من دو بسته پوشک گرفتم😣🫩

ما بچه هامون خرج ندارن ک
پوشک قیمت قدیم میخریم
شیرخشک رایگان در اختیارمون گذاشتن😂

ول‌کن بابا میخوام ندن.
چ...س تومنو

ماها ادم نیسیم احتمالا

واقعا
پوشک ۸۰۰ تومنی مخصوصا💔

کلا ۲ تومن ،واقعا به هیچ جای بچه نمیرسه

عزیزم منت گذاشتن میخواستن بهشون بدن هی امروز فردا میکنن یه بار گفتن یک فروردین میدن ندادن یه بار گفتن یک اردیبهشت میدن ندادن حتی طرح یسنام قطع کردن😂

ما آدم نیستیم 😐

نه دیگههههه ما پولداریم همگی😐

سوال های مرتبط