همیشه باید تحت نظر باشی
اگه قبل از بارداری هم قرص تیرویید میخوردی باید بعد زایمان ادامه بدی ولی اگه تو دوران بارداری فقط خوردی بعد زایمان دکتر بهت میگه قطعش کن وای ی مدت بعد ازمایش باید بدی اونموقع معلوم میشه باید بخوری یا نه دیگه
طبق دستور پزشکم تا چهل روز بعد از زایمان نخوردم و بعدش آزمایش دادم
بعد زایمان ازت ازمایش میگیرن اگر داشتی ادامه میدی اگر نه خب هیچی
بایدازمایش بدی اگه اوکی بود قطع کن
قطعا باید ادامه بدی ولی من نخوردم دیگه 🫣
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.