۶ پاسخ

دخترمن ازالان باباییه ازسرکارکه میاد ازپنجره میخواد خودشو واسش بندازه😬😬😬

میگه این عشق منه تو چکاره ای😂

میگه چیه نگاااه داره؟ برو عقب بابا همش مال خودمه😍😂

اره میگه بابا مال منه نبینم بیای سمتش

لنای منم خیلی باباییه😍

اره میگه بیا منوو بخووور💋💋😍😍❤️😂

سوال های مرتبط

مامان جیگر گوشه😍 مامان جیگر گوشه😍 ۱۴ ماهگی
مامان هانا مامان هانا ۱۱ ماهگی
مامان حسین و حسنا مامان حسین و حسنا ۷ ماهگی