۹ پاسخ

همه ی گریه نوزاد ک از گشنگی نیست عزیزم حتما کولیک داره

دلشم ممکنه درد کنه بعد شیردهی اروغشو بگیر اگر بعد از اون بازم شیر خواست دیگه شیر خشک بده

شاید دلدرد داره از زیاده خوردن ،منم پسرم خیلی میخوره بعد رو دلش میمونن میارشون بالا اذیت میشه چندوفته کمتر بهش میدم تعداد دفعات بیشتر

یکم شکمش ماساژ بده ببین آروم میش اگ شد ک نفخ داره بچه

شکمشو چرب کن. حالت دورانی
بعد پاهاشو ورزش بده آروم توشکمش جمع کن بزار نفخش دربیاد

عزیزم اون مکیدن رو دوست داره اگر ده تا شیشه هم بدی میخوره
دلش درد می‌کنه شاید
جیش کرده شاید
پستونک بده

انقدر بهش نده معدش خیلی کوچیکه کم کم بده بهش ولی زود زود..
شاید کولیک داره

نفخ داره دلش درد میکنه

پوشک شو چک کردی

سوال های مرتبط