شهره روزمه بهتره یا ویولت ادیب؟ برا سونو انومالی

۱۴ پاسخ

محمد زارع عالیه
خوش اخلاق ومهربون کارش هم حرف نداره
با دقت و دقیق کار میکنه

من پیش هیچ کدوم نرفتم دکتر نعمت الهی
اول نیایش هس
اونجا رفتم انقد خوش اخلاق و با دقت بود
بقیه سونوهامم میرم اونجا
درکل همه سونو هاتو یه جا نرو
من ۱۲ هفته رو دکتر فرجی رفتم اونم خوب بود فقط شوهرو راه نمیدن داخل

دکتر شهره روزمه 👌

روزمه فلوشیپه من رشد ‌پیشش رفتم راضی بودم ، آنومالی رفتم صدیقه یوسفی خیلی خیلی راضی بودم خیلی بادقته و وقت میذاره ریز به ریز چک میکنه ولی فلوشیپه گرونه دیگه

دکتر حمیرا وفایی بیمارستان ام‌ار ای اوله تو شیراز

فقط نسرین اسدی👏🏻👏🏻

شهره روزمه فلوشیپ
ادیب متخصص
اگر هزینش داری برو پیش روزمه ۱۰۰ درصد ویزیتش بیش تر و علمش هم همین طور

احسان یزدان پناه عالیهههه

یزدانپناه😂

ادیب من رفتم برا جنسیت اشتباه گفت البته تو سونو ۱۳ هفته اسمش یادم نیست چی یود

ادیب من خیلی راضی بودم

ادیب عالی هست

شهره روزمه رو تعریفشو خیلی شنیدم

شهره نمیشناسم ولی ویولت ادیب خوب نیست مامان من سر خواهرم رفت پیشش صد در صد گفته بود اوکی هست ولی بچه مشکل داشت من خودم پیش صدیقه یوسفی میرفتم عالی بود

سوال های مرتبط

مامان مامان تودلی مامان مامان تودلی هفته بیست‌وپنجم بارداری