من شنبه شب آزمایش دادم پنجشنبه اماده میشه
من ظهر رفتم ازمایش عصر جوابش آماده بود
برای منو فرستادن تهران .7.6روز طول کشید
واسه من ۲۰ روز کشید
سونو رفتی عزیزم؟
من آزمایشگاه اکسیژن رفتم دیروز ۱ اردیبهشت میاد عزیزم
برای من ده روز طول کشید
برای من فرداش اومد
برا من ۷ روزه اماده شد تو تعطیلات ۱۳ خورد
برا من فرداش آماده شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.