بچها تن ماهیی با سبزی پلو خوردم چیزی میش بنظرتون

۱۲ پاسخ

منم امشب خوردم فک نمیکنم مشکلی داشته باشه هرچیزی به اندازه ا‌ش مشکلی پیش نمیاره

زیادسخت نگیرتوخوردن متعادل بخورطوری نمی. شه

فداسرت هیچی نمیشه

میخوری بعد میپرسی🤣😐

نهههه

نه راحت باش 😁

نمیدونستم خب الان بهم گفتن

تن ماهی جیوه بسیار بالایی داره تو سه ماه اول بارداری هم ممنوعه

خب حالا ک خوردی میپرسی😐

نگران نباشید، اون یه ذره کنسرو به جایی نمی‌خوره. 😄

ن بابا
نوش جونت

من تن ماهی خوردم چندین بار

سوال های مرتبط

مامان پرنسس🩷 مامان پرنسس🩷 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان فندق کوچولو🌰🐿 مامان فندق کوچولو🌰🐿 هفته بیست‌وششم بارداری