بله منم عکس خیلی دوست دارم
اره میگیرم حتی با پسرمم قربونش برم نباشه یه چیزی کمه 😍🥹
خیلی دوست دارم
ولی خوشم نمیاد از عکسای خودم چون احساس میکنم خیلی بد می افتادم مخصوصاً چشام
خودتون عکس میگیرید؟ ما عکاسی مون ضعیفه عکس ها خوب نمیشه .ناامید میشیم ولش میکنیم 😁
باز خوبه از خودتونم میگیرید من کل گالری گوشیم از وقتی رادمان دنیا اومده فقط خودشه
نه من زیاد اهل عکس نیستم نمیدونم چرا😂
چقد نازین شما😍
دیگه همه چییییی سه تایییی
ای جونم
چه عکسای قشنگی. کجای تهرانه
من نه دو نفره نه سه نفره نه تک نفره🤣😭انقدر بی حس شدیم
ماشالا بهتون 🥰🥰👏👏🌹🌹
وای منم عاشق عکسم
و دقیقا بعد بدنیا اومدن هلن نشده بگیریم دو نفره🫠
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.