۴ ماه و دو هفته اش بود،اول با فرنی رقیق،بعد سفت بعد حریره بادام،بعدش هم پوره انواع سبزیجات
دکتر ب من گفت اولش با فرنی اونم دو وعده ی بار صب میدم ی بارم عصر
چهارماهو ۱۰ روز
با فرنی و حریره
منم فرنی میدم بهش هروز صبح ک از خاب بیدار میشه خیلی خوبه
چهار ماه و دو هفته پوره هویج بعد فرنی الانم سوپ اینا میدم
پوره سیب .پوره سیب زمینی .پوره کدوحلوایی.پوره کدوسبز.پوره نخود سبز پوره هویچ
تقریبا دو هفته هست ک بهش میدم
سلام عزیزم من اول از پوره شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.