۸ پاسخ

۴ ماه و دو هفته اش بود،اول با فرنی رقیق،بعد سفت بعد حریره بادام،بعدش هم پوره انواع سبزیجات

دکتر ب من گفت اولش با فرنی اونم دو وعده‌ ی بار صب‌ میدم‌ ی بارم‌ عصر

چهارماهو ۱۰ روز
با فرنی و حریره

منم فرنی میدم بهش هروز صبح ک از خاب بیدار میشه خیلی خوبه

چهار ماه و دو هفته پوره هویج بعد فرنی الانم سوپ اینا میدم

پوره سیب .پوره سیب زمینی .پوره کدوحلوایی.پوره کدوسبز.پوره نخود سبز پوره هویچ

تقریبا دو هفته هست ک بهش میدم

سلام عزیزم من اول از پوره شروع کردم

سوال های مرتبط