مامانا واسه نینی تون اسباب بازی چی خریدین یا میخاین بخرین؟
🧸🪆

۵ پاسخ

عروسکای‌ خودم فعلا🫠😁

تصویر

هیچی از الان اسباب بازی😐

من زیاد نخریدم یه چندتا پولیشی تدی و گربه و عروسکای نرم خریدم که هم تو دکورش باشه هم خواست بدم دستش خطرناک نباشه
ماشین و هلیکوپتر و موتور این چیزای خطرناک نخریدم گفتم بزرگ شد با خودش میخرم که سلیقه خودش باشه

من سراین بچم میخوام بیشتر بازی های حسی بگیرم حتی جغجغشو هم چندقسمتی و خیلی جالبه
حیف جام نیس وگرنه عکس میدادم
شماهم که خرید میکنین فقط عروسک پوشالی نگیرین بچه ها با بازی های حسی ذهنشون باز و خلاق میشه

من اسباب بازی هیچی نخریدم چند تا جغجغه فقط خریدم

سوال های مرتبط

مامان دونه انار مامان دونه انار هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ مامان كارن🩵🧚🏻‍♂️ هفته سی‌وسوم بارداری