۳ پاسخ

دختر من یکشنبه زد شکر خدا خوب بود تب نکرد درد نداشت دوماهگی براش سخت تر بود دو تا خوراکی بود دو تا هم به پاش زدن

عزیزم ازاول اگر توواکسناش خوب بود اینم قطعا خوبه

دوتا پاش

سوال های مرتبط

مامان محمدحسین و مهدی مامان محمدحسین و مهدی ۶ سالگی
مامان اریا مامان اریا ۷ سالگی