واسه پسر من که سخت بود، از سه شنبه واکسن زده همچنان درد داره، نه میتونه بازی کنه نه دوچرخه سوار شه، دو روز اولم تبش بالا بود حتی با استامینوفن پایین نیومد، خلاصه به سختی گذشت، من از تب میترسیدم تا دیدم تبش قطع شد دیگه بیخیال دردش شدم، گفتم کم کم دستتو تکون بده عادت میکنی دردش یادت میره
بدن هر بچه فرق میکنه
پسر من دستش تا ۳ روز نمیتونست تکون بده
هی میگفت درد میکنه
شب اول هم تو خواب ناله میکرد
ولی هر ۶ ساعت استامینوفن بهش دادم خیلی بنظرم تاثیر داشت ..
خودمم خیلی استرس داشتم ولی خب اونقدرا هم سخت نبود
موقع زدن واکسن اونجا گذاشت رو سرش😄
منم استرس این واکسن کوفتی و دارم
بدون تب بود اما هر6ساعت پروفن یه قاشق میدادم اما دوسه روزدستش دردمیکرد
خیلی راحته .اصلا مهم نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.