خانوما کسی هست تو بارداری لرز بگیره

۱۱ پاسخ

اره علتشم نمیدونم فقط خیلی بده پکیج وشوفاژا روشنن ولی سرده

از ضعف بدنه

منم یمدت لرز داشتم و ضعف

اره فقط الرز میکردم خیلی بد خوب شدم

منم خیلی لرز میکنم

اره اوایل طبیعیه ولی سعی کن بیشتر لباس گرم بپوشی خصوصا جوراب ، چون این انقباضا خوب نیس

منم شبا وقتی دارز میکشم بخوابم یهو لرزم میگیره

من خیلی سردم میشه

من بعضی شبا یهو لرز میکنم

اره من

خیلی تب و لرز میکنم

سوال های مرتبط

مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان تو دلی ❤️❤️ مامان تو دلی ❤️❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان mahoor مامان mahoor هفته بیست‌وپنجم بارداری