اره علتشم نمیدونم فقط خیلی بده پکیج وشوفاژا روشنن ولی سرده
از ضعف بدنه
منم یمدت لرز داشتم و ضعف
اره فقط الرز میکردم خیلی بد خوب شدم
منم خیلی لرز میکنم
اره اوایل طبیعیه ولی سعی کن بیشتر لباس گرم بپوشی خصوصا جوراب ، چون این انقباضا خوب نیس
منم شبا وقتی دارز میکشم بخوابم یهو لرزم میگیره
من خیلی سردم میشه
من بعضی شبا یهو لرز میکنم
اره من
خیلی تب و لرز میکنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.