۱۶ پاسخ

اوووف دقیقا عین دختر من،از صبح که بیدار میشه درحال قر زدن و دنبال پای منه نه میزاره آشپزی کنم نه میزاره ظرف بشورم فقط یکسره میگه منو بغل کن اصن زمین نزار،بخدا دیوونه شدم امروز از بس گریه کرد و نق زد،حتی تا دسشویی نمیتونم برم میاد وامیسته پشت در گریه میکنه،رسما دیوونه شدم، تازه من دوتا بچه دارم یک پسر سه سال و هشت ماهه ویک دختر ۱۰ ماهه😫😫

وضعیت منم همینه البته با یه فرق ک پنجتا دندون داره به معنای واقعی ساییده منو کمکی هم ندارم

احتمالا بخاطر دندونش بیقراره. یکم دندونی بذار یخچال بده دهنش ببین آروم نمیشه؟ روزی یکی دو بار بیرون ببر تا حواسش پرت بشه.
اگه فکر میکنی کلا نق نقو شده، باید یه مدت زودی حواسشو پرت کنی و بخندونی و بازیش بدی تا نق و گریه از سرش بیفته
یه موردم هست که بخاطر شرایط کشور، خودمون دمقیم و بچه ها حس ما رو میگیرن. سعی کن خودتم روحیه ت رو قویتر کنی و حواس خودت رو هم با بازی با بچه و خندیدن پرت کنی🐣🐣🐣

پ همه اینجورین🫠من فکرکردم فقط بچه منه🥲بچه جاریم ازوقتی دنیااومدانقدرقشنگ میخوابیدتاصبح.بچه صداش درنمیومد🫤حالابچه من تاصبح صدباربیدارمیشه☹️ازبیخوابی کلافه وسگ هستم😶😑🤣

پسر منم بخدا یسره گره میکنه نق نق بعضی وقتو تو بلغم میگردونمم گریه میکنه فقط وقتی با ماشین میربم جایی یا خونه کسی گره نمیکنه🥲

مث دخترمن حالا حالا اینجوری هستی تادندون دربیاره منم تامیبینه گریه میکنه

بیا باهم بریم بستری شیم

منم دیگ جون نکه داشتنشو ندارم.دیگه بدنم نمیکشه

الان اینو میگی؟ تا دو سه سالگیش میخوای چه کنی؟ اون موقع احتمالن کارت از بستری هم بگذره😂

وای پسر من ی هفتس اینجوری شده قبلا خوب بود
هم مریض شده دوبار برم دکتر امروز هم بردم بیمارستان دکترش دوتا آمپول زد بدتر شد همش گریه می‌کنه بغل کسی نمی‌مونه خسته شدم

دقیقا مسیحا هم همینه تا منو نبینه خوبه همین که منو میبینه دهنش باز میشه ☹️

درکت میکنم تینا هم خیلی بدقلقه با همه خوش روعه با منو پدرش کارد و پنیره🤣

خدا صبر بهت بده خیلی سختههه

دقیقا عین پسر من .چندوقته اینجوری شده .
همه رو گفتی پسر منم هست حتی اینکه بغل کشی مییمونه تا وقتی که منو نبینه

اگر میتونی یکم درش بیار بیرون پسرمنم انگار تو خونه حوصله اش سر میره منم جایی نمیتونم برم آخه طبقه بالای مادرشوهرمم اما بعضی وقتا از پنجره بیرونو نشونش میدم یا تا دم میرم انگار حالش بهتر،انگاری حوصلشون سر میره

کل روز صدای گریه هاش تو گوش ام 😑😑🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط