۵ پاسخ

غذا رو با نون بده بخوره وزن میگیره دختر من برنجم. با نون میخوره 😄 کیک _بیسکویت _موز_فرنی بده بهش

من پسرم همه جور ویتامین پروتئین میوه مغزجات کباب گوشت قرمز میوه سبزیجات میخوره ولي وزنی نمیبینم 😂😂😂😂 آنقدر ک ماشالله شیطوون
کلا قدش بلند میشه

مغزیجات . موز . کیک خونگی . کباب ‌. سوپ ماهیچه . شیر .

پنکیک موزی،مغزی جات،شیرموز
اینارو هر روز میدم
پنکیک یا صبحانه یا عصرانه
شیرموز هم میان وعده
مغزی جات روزی ۱۰تا دونه

من هیچی نمیدم عزیز نه مکمل نه چیزی

سوال های مرتبط

مامان آسمان و آیهان مامان آسمان و آیهان ۳ سالگی