خانوما من بستری شدم دل درد و کمر درد داشتم 😶

تصویر
۱۳ پاسخ

ایشالا بسلامتی همراه نی نیت بر میگردی خونه عزیزم

نزاری معاینت کنن لطفاً عزیزم.. اصلا خوب نیست و اینکه شیافت بزار روی پهلو چپ دراز بکش
سرویکست پایینه؟

سرکلاژ بشی که خیلی بهتره

ان شاالله ک خیره

ایشالاه بهتر میشی

شفای عاجل

بلا به دور باشه🌸 یه ساعتی دو تا پات بزن به دیوار انشاالله که چیزی نیست مرخص میشی

ان شاءالله زودتر خوب بشی گلم

این سرمی ک الان بهت وصله برای چی هست؟

آخه منم دو روزه درد کمر شدید دارم به همراه زیر دلم درد میکنه نکنه منم طول سرویکس اومده پایین😭😭😭😭

سرویکس چند بود عزیزم؟

دردتون خیلی شدید بود؟؟
سرویکس چند بوده؟؟

چی گفتن دکترا خدا بد نده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری