۸ پاسخ

یا آبپز یا نیمرو

آبپز میکنم و با کره قاطی میکنم میدم

ابپز و نیمرو.دخترم عاشقشه

نمیخوره پسرم

بچه من بدش میاد

چن تاشو نمیدونم من ۵ یا ۶ تا میشکنم عین تخم مرغ تو روغن. میدم با ن ن بخورن. بعضیا حتی خام میدن ولی من دلم نمیاد و میدونم نمیخورن اینجوری

من دوتا میپزم آب‌پز زردشو یکم با کره آب رقیق میکنم با آواکادو میدم یا خالی یا با سیب زمینی اینا

مثل تخم مرغ

سوال های مرتبط