عزیزم منم همینطور بودم رفتم بیمارستان اول احتمال آپاندیس و بعد عفونت ادرار دادن اما از من ی دو ساعتی درد داشت بعد ول کرد اما دو بار ی شب در میون این اتفاق افتاد بعد دکتر خودم گفت با ی شال یا روسری کل دلتو ببند شاید باورت نشه ولی از اون موقع ک بستم دیگه تا حالا درد نداشتم
عرق نعنا بخور شاید نفخ یا یبوستت هست اگر دیگه غیر قابل تحمل شد برو بیمارستان که دکتر زنان هم داشته باشه از درمونگاه بهتره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.