۹ پاسخ

منم بچه اولم همین مدلی بود، کلا تا اخر بارداری ازش مشت و لگد و تکون محکم ندیدم. باز این بچم یکم حرکتاش محکم تره بازم نه اونقدی که تو اطرافیان دیدم، بعضی بچه ها کلا اروم ترن
ولی باز اینبار که رفتی پیش دکترت محض اطمینان بگو که خیالت راحت شه

نگران نباش عزیزم
منم همینجوری بودم و هستم
به دکترم که گفتم گفت مشکلی نداره بعضی از بچه ها کلا ارومن

برامن خیلی بدجوری میزنه به مثانه پهلو ها . دنده هام همه جام درد می‌کنه

بچه با بچه فرق داره دختر من که قشنگ حرکات رزمی اجرا می‌کنه تو شکمم

برا منم اینجوری 🥺

من بعضی وقتها در حد یکی دو دقیقه تکوناش درد آورن اما بعدش مثل یه پروانه کوچولو که بال می‌زنه توشکمم یه همچین حسی دارم

والا تا هفته پیش ک تندتند تکون میخورد جوری ک از رو شکمم معلوم بود از این هفته ک گفتن تکوناش مهمه مال منم انقد اروم شده میفهمم تکون میخوره ولی مثل قبل نه🙁

بعضی بچه ها اینجوری آروم هستن همشون مثل هم نیستن نگران نباش ولی باز به دکترت بگو

منم همینم

سوال های مرتبط