منم شکمم تخته حس میکنم حرکاتش و
اینک جفت چه مدلیه رو تو انتی مینویسه؟؟دقیقا کجاشه؟
منم از ۱۴هفته شروع شد تکوناش ن کده دقه ولی چند روز ی بار تکون میخورد قشنگ معلوم بود خودشه ب دکترم گفتم گفت آره
من دخترم رو ۱۴ قشنگ حس میکردم عزیزم یادمه مثل ماهی لیز میخورد
شما هم حتما مثل من لاغری و شکمت قبلش تخت بوده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.