۴ پاسخ

منم شکمم تخته حس میکنم حرکاتش و

اینک جفت چه مدلیه رو تو انتی مینویسه؟؟دقیقا کجاشه؟

منم از ۱۴هفته شروع شد تکوناش ن کده دقه ولی چند روز ی بار تکون میخورد قشنگ معلوم بود خودشه ب دکترم گفتم گفت آره

من دخترم رو ۱۴ قشنگ حس میکردم عزیزم یادمه مثل ماهی لیز میخورد
شما هم حتما مثل من لاغری و شکمت قبلش تخت بوده

سوال های مرتبط

مامان دیار🤎🧸 مامان دیار🤎🧸 هفته بیست‌وهفتم بارداری