برای نفخ دوران بارداری چه دارویی مناسب هست؟

۵ پاسخ

من نعنا دم کردم بهتر شدم دو روزه دم میکنم نعنا تازه البت

رها کن راحت باااااااااش...😄

من اسید معده و نفخ داشتم دکترم گفتم دارو داد ، به دکترت بگو حتما راهکاری بهت میده

هل باد خوبه

هیچی
هرچی بخوری بازم میاد
فقط مگه رها کنی تا نفخ بره

سوال های مرتبط

مامان لنا مامان لنا روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان فندق 💙 مامان فندق 💙 هفته بیست‌ویکم بارداری