هیچی فایده نداره فقط باید بچه مک بزنه
من سربچه اولم تا یکماه هردوساعت شیردوش میزدم ومیریختم توشیشه دخترم بخوره ولی هیچی نوک درنیومد ولی الان پسرم سینه مو گرفت نوکش زده بیرون
یکماه اول سینه م زخم شده بود خیلیم دردداشت ولی بعدش خوب شد
بعدتا زمانیکه سینه ت پرشیر هست وسفته نوکش زیاد معلوم نمیشه بعد یکماهگی ک دیگه سینه شل میشه نوکش بیشترمعلوم میشه وشیردهی هم راحتتر میشه
شیردوش برقی بهترین و سریعترین راهکاره
از شير دوش برقي استفاده كن براي من اين جواب بود همه مراحل رفتم أصلا تاثير نداشت
بخوره در میاد ب زور بده منم یکی سینه ام اینجوری بود سخت بود ولی دادمش خوب شد
هر وقت میری حموم نوکشو بگیربزرگ بشه
با سرنگ
اگر برا شیردادن اذیتی از رابط سینه استفاده کن
با سرنگ آروم بکش بیرون درمیاد.. سینتو با آب گرم ماساژ بده وقتایی ک بیکاری خودت با دست نوک سینهاتو بکش بیرون آروم آروم درمیاد نی نی مک بزنع
اولش سخته در میاد با شیردوش بکش
با سرنگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.