عفونت ادراری دارم، دارم میمیرم چیکار کنم

۱۱ پاسخ

برو دکتر.

امشب یه مسکن (اسید مفنامیک) بخور تا فردا بری دکتر. مایعات هم زیاد بخور

شبرت خاکشیر درست کن تو یه روز سه تا بطری بخور سخته دفع ولی همینه راحص و فک کنم قرص میترو

باید آزمایش بدید نوع باکتریش مشخص بشه و طبق اون دارو براتون تجویز بشه سرخود دارو نخورید

سیپروفلوکساسین هر8 ساعت بخور

بومادران و مریم گلی دم کن بخور هرچی عفونت و کثافت توبدنت باشه میاره بیرون

علائمات چیاس؟

مایعات خیلی بخور
چیزای شیرین یاشور رو محدود کن

سلام به دکتر

علاوه بر داروی دکتر البته

اب خیلی خیلی زیاد بخور

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۳ سالگی