منم داشتم ۳دوره دارو مصرف کردم خوب نشدم دوروز پیش دیدم روز ۱۵ سیکل مه اصلا درد پریودی گرفتم با کمردرد شدید رفتم معاینه کردم سروم و آمپول چرک خشککن ریخت توش یکم بهتر شدم البته فلوکونازول هرروز و مترونیدازول ۵۰۰ هر ۱۲ساعت و پماد باید مصرف کنم
اگه بخاطر عفونته که باید عفونتو درمان کنی سیستم ایمنی بدنو تقویت کن شیرینیجات هم عفونت رو بیشتر میکنه
دکتر
منم پاهام درد میکنه ،یکسالی هست..هنوزم نرفتم دکتر زنان،میشه بخاطر عفونت باشه؟
عفونتت ودرمان کن خوب میشه
وای از این عفونت که دهن من سرویسه لامصب نمیدونم چرا انقدر طولانی شده
عزیزم میشه بگی کدوم پاهات درد میکنه و دردش چجوره منم پاهام درد میکنه گفتم نکنه عفونت داشته باشم لطفاً جواب بدیدن
از کجا میدونی عفونته؟ یعنی میزنه به پاهات کمرت؟
دکتر.
دکتر رفتی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.