۱۵ پاسخ

عزیزم زایمانت طبیعی بود؟

بیدارش کن شیر بده وگرنه قندش میوفته

عزیزم خواهرانه بهت میگم اشتباه منو تکرار نکن حتما به زور هم شده 2ساعت 1بار بیدارش کن شیر بده وزنش اُفت نکنه کم نشه

هرچی میگذره هوشیار تر میشه

عزیزم نوزاد تازه به دنیا اومده رو چه توقعاتی داری ازش میخوای یه سره بیدار باشه ، بچه سالم و بی مشکل میخوابه دیگه بیشتر روز رو خوابه ، معدش هم اندازه یه گردو وقتی دنیا میاد چقدر میخوای بخوره 😅 همون آغوز مادر واسش بسه نهایتا گرسنه باشه شیر مادر نیومده باشه مقدار خیلی کم ۱۰ سی سی اینا شیر خشک میدن همین

نخابه باید تعجب کنی عزیزم خودت باید بیدارش کنی

هر دوساعت بیدارش کن شیر بده

خودت عزیزم هر دو ساعت یک بار بهش شیر بده

خوبه که میخوابه خودتم استراحت کن
بعداددلت تنگ میشه میگی چرا نمیخوابه پس یکم بتونی استراحت کنی

طبیعیه بچه هنوز با دنیای بیرون از شکم مادر آشنا نیس کم کم خوب میشه

عزیزم نوزاد میخوابه ولی شما باید ۲ ساعت یک بار بیدارش کنی شیر بهش بدی

عزیزممم زایمان کردی بسلامتی😍😍

من الان دیدم زایمان کردی عزیزم مبارک باشه قدمش پر خیر و برکت باشه😍😍😍حال خودت و نی نی خوبه؟
برامون از نی نی عکس بزار🥰🥰

من خودم یه ساعت یه بار شیر میدادم کف پاشو دست بکشی بیدار میشه میخوره یا با لپش بازی کن بیدار بشه بخوره

نوزاد همینه کل ۲۴ ساعترو‌میخوابه

سوال های مرتبط