خانوما من همش دردزیرشکمی دارم خطرناکه ؟؟؟🥺

۴ پاسخ

طبیعیه استراحتو بیشتر کن

منم دارم عزیزم

نه عزیزم طبیعیه من هنوز گاهی میگیرم ☹️

فک کنم طبیعیع چون منم خیلی داشتم تو این هفته یکم کمتر شده ولی خپوب نشده هفته چهارم ک بودم ینی دگ خیلیییی شدید بود دلدردم

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۶ ماهگی
مامان میران مامان میران هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان کـوچـولـوღ مامان کـوچـولـوღ هفته هجدهم بارداری