۱ پاسخ

منم دقیقا همینایی ک گفتی 🥲🥲من از حرص اینکه دیگ هیچ وقتی واس خودم ندارم برای خلوتم و کارای مورد علاقه ام
تا میخوابه اول میرم پی کارای اشپزخونه و خونه بعدم ک اگ بیدارنشه کمی دلم میخواد بیدار بمونم برای خودم باشم کلی متاسفانه خستگی اجازه نمیده ازهمونم دیگ نمیتونم لذت ببرمپ

سوال های مرتبط

مامان نی نی خوشگله مامان نی نی خوشگله ۱ سالگی