قطره اد پدیابست خوبه؟قطره کولیکش چی؟

۱ پاسخ

پدیابست کلا قطره خوبی هست من هم آد رو میدادم و هم مولتی ویتامینش رو الان میدم ولی کولیکش رو ندادم

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار ۳ ماهگی
مامان ماهلین🤍 مامان ماهلین🤍 ۱۴ ماهگی
مامان ناردونه و نانا مامان ناردونه و نانا ۷ ماهگی