۳ پاسخ

بیومیل سوپرامیل خیلی خوبن

اپتامیل و گیگوز زیاد چاق کننده نیستن

عزیزم من خودم تجربه شیرخشک دادن ب بچمو نداشتم ولی میدونم بیومیل عروس عموم میداد دخترش خیلیییییییی تپل شد درحدی که الان که ۲ونیمشه شیرشم خیلی وقته قطع کرده بازم دختره الان ۱۸کیلوعه وزنش
بیش از حد تپل شد دختره انگار توپ قلقلی شد
اپتامیل ابجیم میده چیز معمولیه مثل شیرمادره خیلی تپل نمیکنه بچه رو

سوال های مرتبط

مامان آرش مامان آرش هفته نوزدهم بارداری
مامان سامان🤵🏼صدف🍒 مامان سامان🤵🏼صدف🍒 ۹ ماهگی