کدوم شیرخشک ازهمه بهتره تو وزن دهی

۵ پاسخ

فرمول همه شیرخشکا یکیه مهم اینه ک ب بچه بیوفته

مهم اینه ک کدوم شیر خشک ب بچه بسازه

نمدونم والا بچم اصلاچاق وبزرگ نمیشه اول آپتامیل میدادم بعد نان الان ببلاک

من که نان میدم راضی نیستم قبلاً ببلاک میدادم خوب بود ولی حساسیت داشت دخترم

هرکدوم ک بسازه

سوال های مرتبط

مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی
مامان سبحان   نهال مامان سبحان نهال ۱۲ ماهگی